0800-31-0700 для нових абонентів
0800-31-0800 технічна підтримка

Послуга SIP номер

Головна / Телефонія для бізнесу /

Послуга SIP номер

Широкий вибір міських номерів 044, 057, 089

Високоякісний сигнал та безпека

Дзвінки з телефону, смартфона та ПК

SIP номер

SIP — це сучасна технологія передачі інформації шляхом прийому і здійснення аудіо- та відеодзвінків, проведення онлайн-конференцій з якісним зв’язком незалежно від Вашого розташування.

При підключенні послуги «SIP-номер» Ви отримуєте багатоканальний номер з можливістю використання на багатьох пристроях та збереження при зміні локації, а також вигідною та гнучкою тарифікацією дзвінків. Серед доступних індексів можна вибрати міський номер з кодом Києва 044 та Харкова 057, або національний SIP-номер з кодом 089.

Зручна мережа корпоративної телефонії полегшує комунікації між співробітниками всередині компанії, дозволяє оперативно вирішувати робочі задачі та збільшувати потік клієнтів.

Детальніше

Тарифні плани

Виберіть тариф, залиште заявку, а решту ми зробимо за Вас!

Додаткові послуги

Щомісячна абонентська плата залежить від кількості використаних хвилин

Додатково: 5 ліній - 25 грн; 10 ліній - 50 грн; 20 ліній - 75 грн

Конфігурації лінії й умови тарифу формуються індивідуально під кожен проєкт

Для дзвінків можна використовувати комп'ютер, смартфон або стаціонарний телефон

Розгортання рішень займає від 1 години до 2 робочих днів, в залежності від складності проєкту

Переваги послуги

Здійснюйте дзвінки вигідно з економічним, надійним, якісним зв'язком

Вибір номера

можливість обрати красивий номер, який зберігається за Вами в разі переїзду

Універсальність

номер можна використовувати на різних пристроях: телефонах, смартфонах, комп'ютерах

Інтерактивне голосове меню (IVR)

Створюйте інтуїтивні багаторівневі голосові меню, що дозволять Вашим клієнтам швидко знайти необхідну інформацію чи зв'язатися з потрібним відділом

Вигідні умови

вигідна тарифікація, включений у пакети трафік та можливість індивідуальної тарифікації

Мобільність ваших співробітників

Переадресація дзвінків на мобільні пристрої менеджерів дозволяє Вашій команді бути на зв'язку з клієнтами навіть під час пересування

Голосове меню

багатоканальність та ефективне рішення для обробки та маршрутизації вхідних дзвінків

Як підключити?

Виберіть тариф, залиште заявку, а решту ми зробимо за Вас!

Заявка

Залишіть заявку онлайн або зв'яжіться з менеджером

Дзвінок менеджера

Ми уточнимо подробиці та призначимо час підключення

Оформлення договору

Менеджер підготує всі необхідні документи

Підключення

Наш спеціаліст встановить з'єднання та налаштує роботу

Підтримка

Супровід готових проєктів, навчання та консультації

+ -
Що являє собою IP-телефонія?

IP-телефонія — загальна назва телефонного зв'язку, що здійснюється завдяки передачі даних по IP-протоколу, тобто через Інтернет.

SIP — один із протоколів, який забезпечує роботу IP-телефонії: пристрої знаходять один одного за IP-адресою та починають сеанс зв'язку по SIP-протоколу.

Дані технології дозволяють відійти від прив'язки до локації та відкривають широкі можливості для аналітики та відстеження дзвінків. Для надання послуги на боці компанії виділяється лінія та здійснюються її налаштування. Для маршрутизації та зберігання дзвінків використовуються потужності компанії, дискове місце дата-центру або обладнання клієнта.

SIP-номер – багатоканальний номер, який використовує для зв’язку інтернет-з’єднання, завдяки чому кілька клієнтів можуть додзвонитися на ваш номер одночасно. Більше того: кілька співробітників також можуть одночасно дзвонити різним клієнтам з одного номеру.

Ви можете вибрати як один місцевий номер Харкова або Києва, так і необмежену кількість номерів для вашого бізнесу, підв'язаних до одного або різних міст.

Якщо компанія знаходиться в інших містах України або вибір номеру не залежить від географічного розташування, ви можете вибрати загальнонаціональний номер з індексом 089 та вигідно дзвонити на всі звичні для вас напрямки: міські, мобільні, міжнародні.

  1. Дешевше, ніж підключення та налаштування аналогової офісної АТС.
  2. Клієнт отримує багатоканальний номер. Також можна збільшувати кількість операторів корпоративної мережі без значних витрат.
  3. Швидка телефонізація компанії, навіть якщо клієнт тільки в'їхав до офісу з голими стінами, і в ньому немає нічого, крім комп'ютера та навушників з гарнітурою. Може навіть не бути дротового інтернету – достатньо наявності якісного 3G з'єднання.
  4. Оплата дзвінків за базовими тарифами на послуги телефонного зв'язку - незалежно від того, де знаходиться абонент. SIP-номери дешевші за встановлення звичайної телефонної лінії. Особливо це зручно для телефонізації великих підприємств з великою кількістю філій та відділів, що знаходяться у різних місцях.
  5. SIP-телефонія дозволяє об'єднати дані про дзвінки з CRM та різними системами аналітики. І зробити бізнес ефективнішим за допомогою цих даних. Наприклад, завдяки SIP-телефонії можливе відстеження дзвінків. А за допомогою кол-трекінгу можна бачити, з яких рекламних джерел приходять клієнти, і приймати правильні рішення для підвищення продажів.
  6. За допомогою SIP-телефонії та кол-трекінгу ви можете стежити за навантаженням на відділ продажу, його ефективністю та контролювати кожного менеджера, прослуховуючи дзвінки. Все це підвищить рівень обслуговування та вплине на відсоток закриття угод.
  7. Немає обмеження щодо географії. SIP-номери різних країн можна підключити до кол-центру або відділу продажу незалежно від його місцезнаходження. Наприклад, для київського офісу можна підключити вхідні номери Варшави чи Лондона.
  8. Гарний захист від прослуховування, на відміну від традиційних телефонних ліній.
  9. Можна створити віддалений кол-центр, виділивши для нього SIP-номери - так заощаджуються гроші на обладнанні та оренді офісу.
  10. Гнучкі налаштування – можна налаштувати складну схему переадресації між відділами та менеджерами, голосову пошту, автовідповідач, IVR (голосове меню). Можна вибудовувати чергу дзвінків, залежно від зайнятості менеджерів, записувати розмови тощо.
  11. Завдяки SIP-телефонії можна налаштувати форму зворотного дзвінка на сайті, яка збільшить кількість дзвінків.
  12. Налаштування віртуальної АТС відповідно до робочого графіка та вихідних днів. Наприклад, вона може переадресовувати дзвінки, що надходять у неробочий час, на мобільні номери працівників.
  13. Використання красивих SIP-номерів допомагає залучити увагу потенційних клієнтів завдяки легшому запам'ятовуванню вашого контакту, а вам — отримати нових покупців.

Завдання, що вирішують послуги телефонії:

  1. Cтворення внутрішнього корпоративного зв'язку.
  2. Інструмент моніторингу та аналізу потоку дзвінків.
  3. Можливість відстежувати ефективність працівників.
  4. Скорочення витрат на дзвінки за рахунок індивідуальної тарифікації та спеціальних послуг.
  5. Можливість підвищити продажі, аналізуючи дзвінки.

Ви можете підключити київський міський номер з кодом 044, харківський міський номер з кодом 057, загальнонаціональний номер з кодом 089 без географічної прив'язки в межах України.

Ви можете підключити необмежену кількість номерів для вашого бізнесу, в тому числі номери одного міста.

airplane

Зв'яжіться
з нами

Телефон менеджера
0800-31-8831

E-mail
info@maxnet.ua

Адреса
У зв'язку з військовим станом офіс тимчасово не працює

Залишились питання?

Ви можете зв'язатися з менеджером у зручний спосіб або заповнити форму і наш спеціаліст зв'яжеться з Вами найближчим часом